Evrything Goes back to normal! Happy Eid!

>> 9/04/2011



Hello everyone! Firstly i would like to say Selamat Hari Raya Idulfitri to evryone..im sorry coz lambat wish ni..sbb bz gila beraya dan macam2 hal la..so mcm yg aku ckp b4 this raya this year agak suam2 kuku je la..xde la best sgt..sbb beraya kat kg JB..tp ok la..yg paling tak best nye this year aku paling x puas x dpt makan Ketupat dan lemang..rase mcm nak mkn puas2 lagi..pg open house pn x byk yg sediakan makanan tu..kempunan gila aku..so hopefully dlm bulan ni ade lg la jemputan ke open house..pasti akan ku datang..hehe..so aku rase hari ni da masuk raya ke 7..so da 7 syawal la..pejam celik kejap je raya dah berlalu..aku x rase sgt feel raya tu..haha even pg beraya rumah cousin smua tp mcm x best sgt...this y

ear still lg dpt duit raya..hahaha wlaupn x berapa byk tp kira ok la dari xde..pic raya pn x byk..dpt tangkap guna BB kesayangan je..haha..ok la kan..nanti aku update pic raya tahun ni..so today smua dah kembali sperti biasa..sekolah pn dah start bukak..yg berkerja pn dah balik office..cnfirm keje melambak2..hahaha...tp aku jamin smua mst
i tgh lemau2 x semangat sbb mood raya masih ade..biasala kan..da m
engangkang kat rum
ah lama2..haha..so dikesempatan ni aku nak memohon menyusun 10 jari sekiranya ada kesilapan selama ni yg aku tulis atau aku buat kpd semua shabat2 ku..ampun dan maaf zahir batin..jgn ada yg terasa ok..kalo ade masalah le terus jmpa..hahaha...so smua enjoy your raya this month!





0 complain:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP