Salam Maulidur rasul!

>> 2/06/2012



Hye...its a long weekend since 3 days ago..hope everythings good! Cuti2 ni aku pn xde plan ape sangat..parents je pg holiday kat beijing 3 hari dari jumaat hari tu..btw Selamat menyambut maulidur rasul kpd smua umat islam =D . So hari sabtu hari tu aku just spend time kat rumah dan hang out pg gig Season End brawl 2 dkat Annexe central Market. best jugak la sbb dpt jumpa org2 lama dlm scene..tukar pendapat dan idea..mcm2 pengalaman dpt aku belajar..tp yg xbest nye dan sedig sekali ble tgk ade b
udak2 yg dtg gig hidung da start berdarah..ada yg luka sana sini..ble tnye knapa smpai jd mcm tu?? mmmm..phm2 la..ble ramai yg datang ke gig jd terlampau hardcore sangat..benda ni dah byk kali diulang dan dicakap..hardcore gig bukan tempat utk keganasan atau pukul org apatah lagi smpai mendatangkan kecederaan tp hakikatnya berapa yg nak dgr benda ni dan paham.

Sesetengah mereka ini datang gig tiada rasa horm
at kpd pengunjung yang lain ingin menonton sesebuah band..apa lagi kalo yg dtg band dari luar negara. Pengunjung yg dtg sanggup membayar duit tiket untuk berhibur mendengar muzik tp sayang nye ada yang tercedera..apakah berbaloi itu semua?? adakah dengan cara itu saja dpt menunjukkan anda seseorang hardcore yang kental?? tidak kan? Lagi sekarang ni da ramai juga kaum wanita yang hadir ke dalam gig hardcore..so mane rase hormat anda? tak salah untuk berseronok atau MOSH tp sila respect org dis
ekeliling..letih dah ckp benda ni..ini la payah nye ble seseorang itu tidak faham apa itu HARDCORE yg sebenarnya. ok enough with that..haha

So smalam Isnin 6 February 2012..parents aku mintak jemput di KLIA pada malam hari..so mmg kena amik la kan..bangun2 pagi je..apa lgi pg
kitchen tgk barang apa yg bole dibuat breakfast..aku plan buat chocolate French toast je la..mudah simple dan tenang..hahaha..




Bila smpai tgh hari aku dah xkeruan duduk rumah sbb bosan gila..so ingat plan nak ajak KC n kemal kluar tp last2 x jadi sbb nak kena uruskan hal dgn member aku sorang yg mangkuk ni..hahah..da la lapar gila wktu tu..last2 ajak my
bro kluar mkn dkat restoran shahri long @ harbour place,klang..sedap gak la nasi ayam black paper..berbaloi..lpas tu alang2 da kat sana kte org tgk la Movie Chronicle..ble tgk trailer mcm gempak je..tp indah khabar dari rupa..suam2 kuku je..jln cte lembap..last2 baru nak klimaks..hahaha...aku bg 2.5/5 bintang.



Balik je tgk movie trus rushing balik rumah..rehat kjap sbb mlm nak amik parents dkat KLIA skitar pkol 11 cmtu..bila malam pulak pg kluar dinner dgn abg aku..plan nak mkn kat mane xtaw..last2 kte org pg Syed Bistro dkat alam sentral..abg aku ckp chicken chop dia sedap..so aku pn nak try la..btol ke sedap?
ble dah order ini hasilnye

Komen aku kira not bad la..sesuai dgn harganye..bole tahan la..bole dtg makan lg kat situ..kenyang jugak mlm tu...lpas mkn terus pg KLIA amik parents..1 hari yg mcm2 bnda aku buat...balik trus tido..


0 complain:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP