3 month pressure...

>> 1/26/2012



Today is Friday 27 January 2012..bermula nya tahun baru ni..tekanan agak ku rasa terutama dalam menguruskan kewangan hidup ku..kerana terdapat beberapa perkara yg perlu ku selesaikan..so kalo aku x bijak utk mengatur strategi confirm jadi lg kelam kabut..i wanna but new watch..and also to save money for renewing my international passport..thats really important since i wanna go indonesia this up coming March with my band. Selain tu duit tu gak utk digunakan buat modal cetakan merchandise band saya sndiri. jujur nya agak tertekan beberapa ketika tapi aku cuba untuk merancang dan mengawal dgn sebaik mungkin. Selain tu aku juga perlu menguruskan tour untuk band aku sendiri di indonesia pada bulan March..mengharapkan bantuan anak2 hardcore indonesia untuk merialisasikan impian HOMERUN untuk bermain di sana..jujur nya ia bukan mudah..tapi sedikit sebanyak atas pengalaman lalu bersama band yang terdahulu telah byk mengajar saya. Setakat hari ni..yang sudah confirm adalah show di Jakarta dan Bogor. Sounds good! Thanks to Bobby TakexonexStep kerana bertungkus lumus utk mengusahakan tour ini. Tempoh masa di sana agak terhad lebih kurang 1 minggu je..so perlu rancangan yg teratur bg memudahkan smua urusan berjalan lancar.

Today playlist :
Sportswear - Something better
True Colors - Dedication
Chain of Strength - Never Understand

0 complain:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP